Nattbad i regnet :)

Tjohejs, liten sommaruppdatering här då:

Igår var jag och såg film med lite fölk, det var trevligt, kommer inte ihåg vad den hette men riktigt galen var den x)
Iafall under kvällens lopp blev vi färre och färre (Läskigt, typ skräckfilm eller vad :O)
Slutligen var det iafall bara jag Cicci Jens och Julian som återstod. Vi hade precis tagit avsked av Emelie och Sigge i ösregnet under våra två ytterst små paraplyer x)
Iafall när vi lämnat dem fick jag ryck (hmmm får det ganska ofta känner jag xD)
Iafall...jag ville bada :D
Kl var ett kanske närmare två på lördag natt/söndag morgon!? det var kolsvart ute o ösregna och jag ville bada! :D
Jag framförde entusiastiskt mitt förslag till dem andra och Cicci var på , weehoo! :D
Sen var Jens oxå på :D
Julian gick med på att titta på x)
Dock hade jag inga badkläder...FAIL! Men jag fick låna ett par (något förstora) shorts av Jens och en tröja av Cicci så det gick hur bra somhelst :D
Vi badade vid den stora bryggan i aspudden :)
Det var hur härligt somhelst! :) Så himla mycket varmare i vattnet än i luften...
kom hem klockan 3 helt frussen, men det var det värt ;)
Har tuvärr inga bilder från vårt lilla nattupptåg :(

Iafall ska även uppdatera om Berlin sen när jag har fått in lite bilder ;)
i övrigt har jag hittils varit i skåne och träffat mina kusiner från USA som var o hälsa på, trevligt trevligt :)

Här får ni iafall en bild från förra sommarn då dem från USA oxå var o hälsa på --->
Ser ni vilka vi ska föreställa? xD

Jomen vi e ju ABBA...errrm obiously? x')

BAJBAJ! :D

Kommentarer
Postat av: jaqueline

Coolaste bilden genom tiderna och fan att jag inte var med och fick badryck! Vi är bääääst i alla lägen :D :D :D

2010-08-07 @ 19:12:03
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Haha ja visst är det! :D

2010-08-09 @ 14:01:49
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0