För hela året har jag väntat på Juni, Juli, Augusti!

Hola! ^^

Shit fatta att det faktiskt är sommarlov nu, känns rätt overkligt. Kanske för att de sista dagarna vart rätt meningslösa, eller oxå för att solen inte riktigt velat visa sej idag på avslutningen.
Men det känn bra med att få lite ledighet nu.
Fasst jag har samtidigt lite ångest. vill inte riktigt gå vidare och lämna saker bakom mej...
Men en sak som e jävligt najs e att jag Hanna Agnes o Frida snart drar till Berlin! :D
Woho vad vi ska leva loppan där. Längtar som F**N! xD

I övrigt ska jag träffa Jax strax (hihi det rimmade xP)
Och ikväll ska man då fira skolavslutningen med lite trevligt folk ^^
O vi ska inte va i Aspudden. WOW! :O
Nepp vi ska va vid Söderbysjön minnsann :]
o jag ska bada för jag e inte badkruka längre!!! :D
jag ÄLSKAR o bada numera, får typ en kick utav det, haha x)



Glad Sommar allesammans! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0