Stockholm Love 2010 <3

Tjenixen! ;D

Tänkte egentligen göra detta inlägg i söndags, meeeen min lillasyrra e så seg på o skicka bilder så de e inte klokt -.-
Och vad är ett inlägg utan bilder?
Iafall i söndags var jag lillsyrran och Alice på Stockholm Love i Kungsan och såg ingen mindre än Darin! :D
Det var riktigt jävla najs! :)
Särskilt då ingen av oss sett han live på typ ett år...så det var verkligen på tiden!
Iiiihhh e så glad o ha nån o va Darin-nörd med nu igen (Elin du svek mej! xO) Fasst vad hade man kunnat vänta sej du hoppade på Darin-tåget sen hoppa du av x)
Både jag o Alice har lyssnat på han sen Idol, så vi e på samma nivå typ... Jippie! :D
Han var iafall grymt bra, och man fick även höra några nya låtar.
Gillade Love Killer? Tror den hette så? :P
Vi såg även Erik Grönwall uppträda innan.
Han var ju helt sjuk! Vi höll seriöst på o garva ihjäl oss!
Jag kunde inte ta han seriöst då han låg på scen o sprattlade med benen eller stod och skakade rumpa mot publiken med han gjorde konstiga läten x'D
Japp vi konstaterade helt enkelt att han var "Higher" x)


Film tillkommer! (Mikaela du e seeeeeeeg xP)

Ne nu ska ja dra o träffa min kära vän och bedragare Elin Tora sofia Johansson!
Och imorgon bär det av till Berlin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag dör av längtan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WIEE!!!

Solong sukkers! ;D~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0