Farväl vinter...

Jag har försvarat vintern...ja hela vintern men när de bläv vårmanad = mars så la ja av mä de, och yes äntligen börjar det smälta, yaye! :D hoppas det fortsätter så tack! (Ta i trä eller nått xD)
Men vintern har trots allt vart väldigt fin och vit i år, så tänkte lägga upp några fina vinterbilder på min lillasyrras kanin som glatt skuttar runt i snön x) ...Ja som avslutning på den här vintern lixom :P
Han e ju så raaar! :D :D :D <3
Fan han älskar ju snö mer än mej, han kommer ju gråta nu när snön smälter men men x)





Wiie söt kanin...apropå söta djur drömde ja att ja hade en lite miniapa inatt,
den va jätterar! :D <3 aja ja ska inte spåra ur nu x'D

ska sova nu iafall så säger Buenas noches los todos? Ja nått sånt ere iafall :P
ZzZzZz... <3






Kommentarer
Postat av: emelie

svar: Haha tack :)

Jaamen jag hade det skittrevligt ^^

2010-03-29 @ 08:06:03
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Great! ^^

För vi kommmer ALDRIG orka göra om de, hahaha x'D

2010-03-29 @ 08:29:24
Postat av: Moa

Haha japp jag är Moa som går i Emils klass :P Ja, en gång! Men det blir kanske igen ;) Du och Emil är så himla söta tillsammans förresten, och så tycker jag du ritar galet fint!



kram kram!

2010-03-29 @ 16:30:34
URL: http://alfapet.blogg.sea
Postat av: Bildrebecka

Hah världen e allt bra liten xD

Ja de kanske vi gör ;)

Tack dubbelt upp! ^^

2010-03-29 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0