Skicka Darin till Oslo! :D






Imorgon smäller det!
O de e självklart denna kille som ni ska rösta på!
Iväg med han till Oslo säger ja bara ;)

För att rösta på Darin- You're Out of My Life:
Ring: 099-20201
eller...
Smsa: 01 till 722 11

I WILL!!! ;D
(Muahahaha ja ska fan ha min revange för 2004, då han förlora mot Daniel Lindström trots att det var Darin som vann det Svenska folkets hjärtan...nu ska han banne mej vinna...jag tar det mycket personligt om han inte gör det, hahahaha....men seriöst, han e bääääst!!! :D xD)

Hare bra o ladda upp tummarna för o rösta! ;)
Nu ska ja sova så gonatt <3 ZzZz...

Kommentarer
Postat av: jaqueline

MELODIFESTIVALEN MED DIG BLIR BÄÄÄÄST :D

jag hejar på Darin för din skull ;) ;) ;)

PUSSSSSSSSSSS<3

2010-03-13 @ 19:25:58
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Elin

Han kom bara femma! ;D

2010-03-14 @ 12:57:32
Postat av: Bildrebecka

Faktiskt 4...enligt min lillasyrra iafall...men bajs de e ALLTID fel låt som vinner >.<

De borde ja ju veta vid det här laget...

Men Darin va BÄÄÄÄZZZT!!! :D <3

2010-03-14 @ 14:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0