Världens bästa/sämsta lördag

Var med Jackie igår o vi kollade såklart på melodifestivalen! :)
Darin var bästbästbäst, men vann inte :'''(...det e ALDRIG rätt låt som vinner o de e skit men de borde man ju lärt sej vid det här laget gällande melodifestivlen -.-
Vi fick lite ryck när hon Anna vann för hennes låt var bara okej, en okej låt ska fan inte vinna! xO
Det fanns ju ett par låtar som förtjänade vinsten SÅ mycket mer än henne även om jusst Darin som ja höll på inte skulle vinna...Aja hans framträdande var sjukt bra!
O 4:e plats e ju inte fy skam...
Fick seriöst rysningar när han tog i sådär på slutet, gaaaaaah ja kommer ALDRIGNÅGONSIN sluta gilla Darin, han kommer förblir min kära idol för alltid! :D <3
Han ger alltid ALLT och det är vad en vinnare gör,för mej är han en vinnare! :D
Sedan räddades även lördagskvällen av att jag var med Jackie, vi hade stört kul då vi satt o diskuterade alla bidragen samtidigt som vi köttade i oss chips med dipp o blåbärssoppa med mandelbiskvier i...MUMS! :D
O de var så kul att ja på nått skumt sätt manipulerade hennes hjärna till att ta Darins förlust lika hårt som mej x'D Hahaha jippikiyaye! x')
I övrigt e jag såinihelvetestörtjävlakär att jag typ spricker! <3 <3 <3 xD
Så tja jag kan nog klara av denna förlust med Darin ändå, för jag e lycklig lycklig lycklig!
(Men han borde vunnit!!!! x'''D)

Fin bild från igår! :D


Här har ni Darins uppträdande från finalen,
ja tycker att det tåls och se omochomochomigen!!!!! :D :D :D --->

Hare bäzzt partyhäzzt!!! ;D


Kommentarer
Postat av: Agnes

Eller huuuuur!!! Jävla Anna Bergenfackindahl! Hade fan blivit gladare om Darin vunnit -.-

Jag blev så jävla lack igår XD Haha, typ "VA FAAN! Va faaaan?!" over and over och typ "Men det var ju Salem som skulle vinna...gnyyy".

Hennes låt var ju klart en av dom sämsta...Åhnej, nu blir jag upprörd igen...hahah XD

2010-03-14 @ 18:46:17
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Haha vad tror du vi va, gaaaaah hon var helt klart en av dem sämsta...o så var hon förhandstippad vinnare...varför känns allt uppgjort...ne nu får ja ge mej, men ja ville att Darin skulle vinna!!!! x'''O

O om inte han salem!...eller typ ola eller tillomed manboy hade vart bättre x'D

men men...

2010-03-14 @ 18:50:01
Postat av: jaqueline

hahaha du är bäst rebecka <3<3<3

2010-03-14 @ 18:57:22
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Haha tack jackie! :D

du med, utan dej hade ja gått under jord igår när Anna vann -.-

2010-03-14 @ 18:59:48
Postat av: Agnes

Btw så såg du väl att det var Björn Gustafsson som tog över pianot i Salem Al Fakirs nummer? XD Haha, så jävla klockrent

2010-03-14 @ 22:09:03
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: majalis

myyyyyyyys :D men salem var ändå bäst ;D

2010-03-14 @ 22:12:59
URL: http://smajlis.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Agnes: Hahaha ne ja märkte inte ens att dem bytte, var väl för upptagen o lyssna på låten :D

men fett kul x'D

Men myhyyy Darin!!! x'''D <3

2010-03-14 @ 22:19:38
Postat av: Linus

Agnes: Var det han!? jag tänkte iaf på att det var in i helvete likt XD och ja salems låt var bästast!

fast jag tyckte att Anna var bra, hon såg iaf genuint lycklig ut över att vara där :)

2010-03-14 @ 23:51:00
URL: http://onelifemylive.blogg.se/
Postat av: Linus

förresten så tyckte jag att det var grymt kul för innnan Darin skulle köra och han satt och berättade om hur det kändes innan han skulle upp på scen så sa min lillebror: "vänta lite.. får programledaren uppträda också?"

Darin och Måns var fan identiska :S XD

2010-03-14 @ 23:54:25
Postat av: Bildrebecka

Cicci: Men haha nej dem e inte lika?? xD

Haha kul iafall med småungar, hihi, dem säger ofta så röliga saker ^^

2010-03-15 @ 16:01:59
Postat av: Agnes

Cissi: Haha, ja det var typ "hans stora comeback" (enligt tidningarna) XD

2010-03-15 @ 20:26:44
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Damn du e ju Cicci med S altså Cissi x'D

2010-03-15 @ 20:37:08
Postat av: Linus

Agnes: Va lycklig jag blev nu! XD

Becka: haha joooo! ^^

2010-03-15 @ 22:18:00
Postat av: emelie

hittade rebekkas blogg :D

2010-03-18 @ 22:29:12
URL: http://heatwawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0