Bara tankar

Jag måste ba få skriva av mej, kanske hjälper lite?
Snart e de Sommarlov o de e ju trevligt...men hade vart ännu trevligare om jag fortfarande haft dej.
Saknar vintern...
Fanhelvetesjävlapissbögskithora att de ska va såhär! att de kan bli såhär!
Livet e ba så jävla fel o orättvist ibland!
Hur kan nått så bra bli så fel? Ärligt talat kärlek suger!
Ändå ångrar jag inte en endaste sekund med dej. För det har vart underbart, därför det tar så mycket hårdare nu när det är över antar jag?
Över, det är över, finns inget oss längre...Kan inte riktigt förstå, känner mej ärligt talat ganska korkad.
Korkad och ensam, fan men jag måste gå vidare, jag kommer gå vidare, har för fan gjort de förut ju, även om det förhållandet jag hade då inte alls betydde lika mycket som det vi hade nyss.
Men jag måste gå vidare, jobbigt bara med alla jävla minnen som tränger sej på hela tin. Fan de e ju bra minnen, hur kan de då göra så ont o få magen att vrida sej?
Önskar verkligen av hela mitt hjärta att de inte va såhär, men de e såhär o de e ba ta tag i det!
Fan har seriöst lust att bli en jävla liten emo o sitta i ett hörn o skära mej och tycka synd om mej själv.
Men det vore inte jag, de vore bara idiotiskt o löjligt!
Fan att jag ska älska dej så inihelve mycket bara, man känner sej som ett jävla skämt när den man älskar inte längre älskar en tillbaka.
Ser inte alls fram emot alla psykbryt jag vet att jag kommer få den närmaste tiden framöver. Men om jag inte fick dem o inte var ledsen vore jag ju knappast mänsklig.
Jag har iafall min familj och mina kompisar som kommer stötta mej, det känns jävigt skönt!!!
Men du var oxå en trygghet och jag kommer sakna dej, det är klart som fan att jag kommer sakna dej.
Du har ju vart en jävligt stor del av mitt liv det närmaste halvåret tillbaks typ vaffan!
Men även om det är slut nu e jag glad att du släppte in mej i ditt liv, och jag är jävligt tacksam till Jens som övertalade dej till att svara ja på det där smset för typ ett halvår sen när jag ville ses.
Ångrar somsagt ingenting trots att jag hatar hela den här jävla äckel situationen.
Vet inte vad mer vad jag vill säga, de e så många tankar som är i mitt huvud men bara en liten del som skrivits ner här.
Men nu har jag iafall försökt och skriva av mej.
Kanske bra och göra det, kanske inte, förhppningsvis ger det väl mej nånting.
Kanske gett någon som läser något oxå...det vore ju kanske bra...

Hare bra

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in! :)

2010-05-20 @ 17:48:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Linus

Men Seriöst!! Vem är så dum i huvet att man drar runt på random bloggar och lämnar samma jävla komentar överallt!? Du har säkert inte ens läst inlägget! Fan va arg jag blir! Jag hoppas förretsten att du inte har det för om man läser det där och sen langar en så jävla okänslig kommentar? Seriöst!! GAAAH!!!



Iaf! Förlåt för mitt utbrott.. -.-

vad ledsen jag blir när jag läser det där :( men sammtidigt är det så fint för du kan verkligen se det från "den ljusa sidan" istället för att vara bitter, det är jättevärdefullt. vad är det för poäng med fina minnen om man inte kan njuta av dem.. även om det känns jobbigt också såklart :(

men jag känner för dig, även om jag egentligen inte har någon erfarenhet av sånt här, så jag kan inte säga att "jag vet hur det känns".. fast det vill man inte alltid höra heller kanske :\ Om du vill prata med någon så får du höra av dig, fast jag tror att du har andra som du hellre pratar med än mig xD

bleh, va jag gaggar XD iaf, kram och jag tycker du verkar hantera det jättesunt :)

2010-05-20 @ 22:17:07
Postat av: emelie

Men liten tuss... :(

Jag blir så ledsen för din skull för det känns verkliggen i texten hur ledsen du är, tycker så synd om dig. Vet hur det är, inget jag bara säger, jag gör verkligen det. Man är så jävla ledsen och känner sig så dum och allmänd.. ägd. Av kärleken och av livet. Baw. Jag ska krama dig imorgon för du verkar behöva en och jag hoppas att du hanterar det bättre än vad jag gjorde. Du får sörja, det är okej. Gråt så länge du känner att det behövs och försök njuta av värmen och sommaren ändå. Du är den gladaste personen jag vet, du är verkligen en happy-go-lucky person och jag vill inte se dig bli ledsen och bitter. Snälla Rebekka, fortsätt ta livet med en klackspark även om det inte går just nu. Men vi tycker om dig och stöttar dig :* kram kram kram

2010-05-21 @ 02:40:57
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Veronica

älskade älskade älskade vän!!! <3 <3 <3 <3 <3 vi älskar dig och stöttar dig! det vet du! puss på nosen fina fina fina du!!! <3 <3 <3 <3 <3

2010-05-21 @ 16:12:22
URL: http://veronicaannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Nu börjar ja fan gråta för att alla bryr sej så mycket x'D

Men bara gulligt att du dampar på random människa Cicci x)

O tack för kramen Emelie! ^^

Och klart man kämpar på, har ändå vart väldig glad de senaste dagarna :)

O Emil e ju inte efterbliven som Max var heller :o

Han vill ju verkligen forsätta va vänner, en vacker dag går väl de förhoppningsvis...

Sen har jag även tänkt att det kan på ett sätt vara ganska skönt att få vara singel ett tag med, ett tag sen man var det, fan tiden går så fort...man behöver ju faktiskt veta att man klarar sej själv på egen hand (vänner inkluderas inte där xD)

2010-05-21 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0