Sommartider hej hej sommartider!

Hallojsan! ^<

Det e sommar satt det bara skriker om det därute.
Najs som fan....men hur kommer det sej att jag sitter här o råpluggar så mycket nu mot slutet?
Jo för att jag alltid siktar på högre betyg än jag når....når dem nästannästan, men jag nöjer mej inte med det så har massa kompleteringar o plugga till nue för att nå de jag vill x'D
Shooooot jobbigt värre, men vaffan vill man nått får man fan kämpa för det xP

Apropå sommar så var jag o Hanna på Stadium efter skulan idag :P
O där hittar jag färgladfärgladbikini! :D
MÅSTE HAAAAAA! :D
Ska dit o köpa den imörrön....här e en bild ;) --->




Btw så e min kamera sönder....jepp life loves meeeeee! xO
Så de lär inte bli så mycket nya bilder här på bloggen sålänge jag inte snor/lånar andras dvs, höhö
Gaaah bilderbecka utan bilder går ju inte :S
Men får väll lösa de på någe sätt helt enkelt :P

Imorrn ska jag även simma med Agnes o ha Engelska nationella muntligt, de var väll allt?
Jepp it was :P

Glad sommar på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0