Lista :P

Har tråkigt så tänkte göra en lista som jag sett på både Emelies, Sigges och Cizzis bloggar :P
Den handlar om kärlek, har aldrig gjort en sån lista...så why nöt? :P

Är du i ett förhållande? Nope.
Har du kysst någon idag? Nej men jag har pussat på vår kanin xD
När går gränsen vid otrohet? Oj, det är så olika. Upp till paret i ett förhållande att bestämma tillsammans tycker jag.
Är du romantisk? Kan jag nog vara x)
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Hmmm vad är perfektion? Ne men jag vill iafall ha nån som är omtänksam, lite knäpp och som man kan skratta tillsammns med. Nån som inte försöker för mycket utan bara är sig själv.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Jag är nog en väldigt dedikerad, trogen flickvän om jag verkligen gillar någon. sen är jag nog omtänksam, knäpp och rätt kul tror jag? x)
Vad är viktigt i ett förhållande? Komunikation, att mötas på mitten och att visa respekt och kärlek.
Har du gråtit framför någon du tycker om? Yes box.
Har du lekt med någons känslor? Ne det tror jag inte iafall :O
Hur många har du varit ihop med? Dos chicos so far...
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 5 månader nästan exakt.
Hur länge var ditt kortaste? Fyra månader, även om den fjärde månaden var rätt död xD
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag trivs mest bland folk, så absolut ett förhållande framför att vara singel. Men ett bra förhållande då såklart, annars får det va!

Är du en bra pojk/flickvän? Bra tror/hoppas jag. Sen finns det ju alltid saker man kan bli bättre på.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Hmm måste väl vart Emil dårå?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingen aning.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Hell no! Det ger otur!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat twice...not nice...
Hatar du ditt ex? Nepp, varken Max eller Emil e några douges.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jodå, men det e väl inte så konstigt om man e den som blivit dumpad?
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Ja. Några One Piece-böcker från Max o vantar från Emil. Har faktiskt inte ens kommit på tanken o slänga nått av de, för gillar böckerna o vantarna e snygga xD
När du vill ha någon, vad gör du? Haha ingen aning. Tror jag mer gör saker omedvetet. Men klart man försöker träffa den man är intreserad av till en början.
Bästa raggningsrepliken? "Hänger du här ofta eller?" :D

Hur skulle den perfekta dejten se ut? Haha dejt låter så amerikanskt xD Men hmmm typ promenad så man kan lära känna varann, sen kanske film hos nån så att man får chans o mysa lite med ;)
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Haha Pappa och Zack (vår kanin xD)
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Det beror på situationen. Jag skulle helt klart inte bli glad och jag e verkligen helt emot otrohet. Men jag har svårt att sätta mig in i den situationen så kan inte rikigt svara...
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Nej. ser på bröllop som överskattat, och dem flesta som gifter sig skiljer sig iafall och så blir det massa probelm. Tror på kärlek utanbröllop. men man ska aldrig säga aldrig.
Vill du ha barn? Ja, fasst om minst tio år typ xD
Blir du lätt kär? Nja, jag är nog rätt kräsen, men när jag väl blir kär blir jag jävligt kär kan jag lova.
Vad faller du för? Ytligt: tydligen väääldigt långa killar med lite lockigt hår xD Ne men tycker killar i svart e sexigt! Och smala, lite vältränade sådär, inte för mycket dock. Personlighetsmässigt: Snäll, omtänksam, rolig, social, pratglad, lite smått knäpp, alltid ett plus ffs! :D

Vad är det mest avtändande du vet? Killar som bara tänker på vad andra ska tycka om dem. Inte har någon egen vilja. Böööh på det xP
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Tror seriöst inte att man dras till någon man absolut inte har nått gemensamt med alls. För att det ska funka ska det nog vara nått, om än litet. Kanske det känslomässiga planet, värderinger, humor, hobbys eller dyligt :P
Har du fått ditt hjärta krossat? Japp. Men det e bättre att ha älskat och förlorat än att aldrig ha älskat alls, och det som inte dödar härdar. Japp så e det ;P
Hur raggar du? Skulle jag ragga? xD isåfall gör jag det omedvetet eller så missuppfattar folk vad jag säger/gör. Vissa tror att jag stöter på folk om jag ba försöker va trevlig t.ex. Fail Bekka! xD
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Jag sa ju att killar i svart är sexigt. Kompleterar väll mej eller nått x)
Vem var din första kärlek? Gud när jag var liten var jag kär hela tiden. Så säger Max dårå som jag hade mitt första förhållande med :P
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Whatever makes you happy ;P
Vad tycker du om one night stands? Om man inte ångrar det så go for it förfan!
Är kärlek allt i livet? Ne, men en jävligt stor del av livet. Det finns ju så mycket olika sorters kärlek. T.ex. för vänner, pojkvänner, familj, ett intresse osv :P


En liten teckning som Natalie gett till mej <3
Tycker den e så himla söt och den passar ju in till detta inlägg ^^

Nä nu ska jag glo på Telivision, Solong!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Herrebajs vad fin bild! Den skulle jag sätta upp på min vägg om jag var du ;D



2010-11-12 @ 19:03:28
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Haha borde fan göra det! :D

Har ju massa ramar hemma nu :D

2010-11-14 @ 16:06:49
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0