Posten

Yäh idag e jag ledig :D
Vilket innebär att jag hinner både plugga och jobba wääj...errrm... x'D
Provjobbar iafall på posten i Blackeberg nu. Och om dem gillar mej kan jag bli förflyttad till näramre ställe ;)
De e iafall jäval najs jobb, för jobbar med Veronica som jag känner och sen ere massa andra kul folk där oxå ^^
O lönen e bra o OB o sånt ingår om man jobbar övertid, yeye!
Sen säger dem vilka dagar dem behöver folk o så får man själv bestämma vilka dagar man kan komma och hur länge man kan stanna, vilket e jävla najs :D
Haha med tanke på den faktoren skulle jag vilja just "provjobba" hela tiden, haha x)
Men det finns ju såklart fördelar med o vara fasst deltidsanställd med!
Har jag lärt mej när jag pluggat ARL, woo!
Jusst den biten ingår dock inte på provet x)

Iafall vet var Ninja Exit #2 e nu :O
En tjej på posten (baah minns inte hennes namn :/) berättade att en sån tydligen finns på KTH med, då jag berättade om den i vår skola. hmmm en länk för ninjor mellan Värmdö Gymnasium och KTH altså. Vem vet hur stort deras Ninja-nät kan vara!?
Har du möjligtvis sett ett hål i ett tak där det står Ninja Exit/Utgång för Ninjor? x)
Haha kan ju vara bra att veta vart dem små rackarna tar vägen lixom x)

Aja ska plugglaish nu jao, så solong sugar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0