Vill ha förändring här på bloggen!

Yes det är precis vad jag vill!
Vill jävligt gärna ha en ny header.
Tänkte mej något i stil med kollage-färgsplash-på-det-aktigt, haha.
Jag har en bild i huvudet iafall x)
Och eftersom att vi har lov nu så finns det kanske lite tid till o fixa det förhoppningsvis :)
Syrran får hjälpa mej och lägga upp den dock. Är duktig på det estetiska men det där med datorer klara jag inte alls xD
Det var ju Agnes som hjälpte mej sist...Hon hjälpte mej med hela bloggen xD
Tack igen för det Agnes! ;)

Hmmm har ingen bild på den nya headern (Eftersom att den inte är gjord än)
Men tycker inte om inlägg utan bilder.
Så därför tänkte jag lägga upp en Dagens bild...
dam da da dam, vi får se vad det blir för nått x)

...

"Barabababa I'm lovin' it"


Nämen titta det blev en bild på Agnes (inte alls medvetet, hade inte alls henne i tankarna då jag nämde att hon hjälpte mej med bloggen xD)

Och ja Agnes denna bild e skitsnygg och måste visas upp förr eller senare på bloggen! :D ;D
Det blev förr x)

Adios! ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahahah söt som kommenterat fyra inlägg på raken! pussssii! ja, absolut! om du pratat med jessica dvs, bestämde med henne om imorgon nääämnligen vettuuuuu :) jag tar gärna ett glas vin någonstans :) vad säger ni????

2010-11-02 @ 00:59:40
URL: http://veronicaannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hahaha, tack för den bilden Rebekka XD Fy fan, vad god den där ostburgaren var asså!

2010-11-02 @ 13:37:41
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Veronica: Tack för en super rolig kväll igår! :D



Agnes: Hahaha ostburgare, bara det lät ju supergott! xD Mycket godare än Cheeseeburgare!

2010-11-03 @ 13:54:31
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0