FEM ÄR MITT LYCKOTAL :D

Hallu IGEN! ;D

Haha har aldrig gjort såhär förut...lagt in två inlägg på rad altså...men måste bara göra detta inlägg xD
Jag har nu bestämt mej :D
Jag ska pierca mej i läppen!!! På min högra sida...er vänstra sida altså x)

Här e en bild så att ni ska fatta, hehe x) -->

Och nej snyggingen (Påminner om Trace Cyrus faktiskt :D) e inte jag utan nån random från internet...hoppas du blir hedrad och inte sur om du mot all förmodan skulle se detta...aja skitsamma x'D

Iafall med denna piercing och en till (vanlig) som jag ska ta i mitt högra öra strax ovanför den jag redan har i örsnibben (denna ska jag senare töja ;P) så kommer jag ha fem piercingar, och tja det är ju mitt lyckonummer så det e ju najs! x)

Okej inte därför jag ska pierca mej såklart...
Har länge tyckt att piercings i läppen e äckligt snyggt!!!!!
Men har inte vågat tidigare. Men efter att ha tagit hål i tragus kan detta knappast vara farligt alls :P
Där e det ju lixom som en liten stad utav brsok där typ små broskbor lever och typ styrketränar varje dag så att dem blir värsta hårdingarna så ingen ska kunna förstöra deras stad genom att ta hål i den :O...okej börjar bli trött nu märker jag xD

Aja ska inte skriva mer, men gaah så fort jag har råd då jävlar, då smäller det, tihi x)

Adjöss nu drar jag till sjöss! (Sjöss är då min säng, muaha!)

Kommentarer
Postat av: Elin

iih du! här är vår underbara video, jag har nu lagt upp den på youtube! http://www.youtube.com/watch?v=N9YIoRRtex8

2010-10-17 @ 11:39:09
Postat av: Bildrebecka

Hahaha du är sjuk xD

Ska jag göra ett eget inlägg åt den på bloggen? x'''D

2010-10-18 @ 15:47:53
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Hilda

jaha :D trodde det var tills på torsdag men då kan jag sluta stressa!

2010-10-18 @ 17:01:29
URL: http://hildasbilder.webb.se
Postat av: Bildrebecka

Haha ja det kan du allt ;)

Det man borde satsa på nu e ju ARL och Historian xP

2010-10-18 @ 17:52:32
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0