Imorgon smäller det!

Fan kan inte fatta att jag börjar på Nyckelviksskolan imorgon, det e ju helt jävla sjukt!
Faan vad jag har sett fram emot det och varit nervös och nu är den stora dagen redan imorgon. Vet inte vad jag känner, tror min hjärna stängt av eller något.

Sen en annan sak. Posten är dum lita aldrig på posten. Har blivit lurad två gånger nu. Eller vad fan man ska kalla det. Dem säger att man har jobb men så e läget annat...
Nu var det så att jag ju skulle jobba deltid på posten i Bromma i höst för att jag skulle plugga vidare. Plugga vidare säger min arbetsgivare oförstående då, det måste jag ha missat...SUCK!
Jag hade klart och tydligt sagt det o trodde såklart att mina tider att jobba var från halv 7 på kvällen och framåt, inte fucking morgonen, då dem som pluggar vidare vanligtvis brukar gå i SKOLAN. BAJS.


Men men nu ska vi inte va sura över det...errmmm. även om allt fuckar ur pga detta. Det e bara och söka vidare vad annat kan jag göra?
Har skickat till Espresso House där Hilda jobbar och har fått fylla i någe test nu, alltid en bit på vägen... Och så tänkte jag att eftersom jag provjobbat på Waynes förut ska jag satsa på att lämna in CV där och på lite andra Caféer. Har kanske större chans till jobb då plus att jag ju behöver ett helgjobb. Helst då, eller kvälls/eftermiddagsjobb.
Okej nu blir det bättre nyheter! Jag har mailat in svar till barnvaktsannonser och fått svar :D
Ska träffa en familj på Lidingö på onsdag kväll och prata med dem då och möta deras ettåriga dotter. Hur gulligt låter inte det :D Visst jag vet att man jobbar över mycket på Nyckelvikkskolan, men dem behöver bara hjälp 2-3 dagar i veckan med hämtning och passning, så jag ska nog kunna få ihop det med mitt schema ^^ Det ligger väääldigt nära min skola nämligen. Hmmm min skola. Nyckelviksskolan. Känns konstigt att säga xD
Men börjar där imorgon altså. Shit pommesfrittes! x)

Nä nu ska jag ut och lämna CV (Tack vare posten måste jag ut fasst jag är sjuk -.-, haha kommer antagligen fortfarande va sjuk imorgon, men måste ju gå iafall xD)

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!



Oh right, inlägg om sommaren kommer oxå...någon gång...då jag har bilderna i mitt våld, muahahahahahaha

Kommentarer
Postat av: frida

http://www.amnesty.se/engagera-dig/jobba-hos-oss/lediga-jobb/medlemsvarvare-telemarketing-helg/



du som letar helg jobb:P

2011-08-22 @ 15:09:37
Postat av: Bildrebecka

Tackar, ska kolla upp det ;)

2011-08-22 @ 22:13:19
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0