Nyckelviksskolan


Så här glad e jag jusst nu!
Haha nä men seriöst, att söka Nyckelviksskolan kan vara bland de bästa val jag gjort i mitt liv!
Linjen (Tredimensionell formgivning - Metall) verkar hur kul som helst, skolan är jättefin, älskar alla stora lokaler. Vi har en fucking smedja, hur coolt e inte det!? :D Sen så älskar jag även stämningen på skolan, min klass. Jävligt soft och roliga människor helt enkelt :) lite exotisk med folk som kommer från Skåne och Gotland o sånt med i klassen :P Haha ja o så Nacka, very exotish! xD
Hitills har vi börjat med Skulptur och Metall och fått en uppgift i vardera ämne.
I skulpturen håller vi på att göra huvuden i lera. Visst jag har gjort det förut, men nu ska man göra en kompis i klassen. Sååå huvudet ska faktiskt likna en person vilket gör det hela liiiite svårare, men också jävligt mycket roligare. Gillar utmaningar :)
Haha i slutändan ska jag fan få det där lerhuvudet att likna Elvira i min klass som jag gör xD
Sen i Metallen har vi fått i uppgift att göra Masker. Hittills har vi bara skissat, men imorgon ska vi få börja, iiiihh längtar att få börja med metallen :D Har ju aldrig gjort någe sådant förut, förutom en skål i Trä & Metall slöjden för lääänge sen x) Så det ska bli sjukt kul att få hålla på med det! :)
Hmmm vad mer har vi gjort. Jo! Vi var ute på Blidö från torsdag - fredag förra veckan. Det var jävligt kul! Men det kräver nästan ett eget inlägg, med bilder, haha. Oj oj vad fina bilder vi tog x) Kan iafall säga att allt man behöver för att ha kul är lite ståltråd och en bastu, errmmm x) Haha iafall om man e estet ;)
Ne nu tänkte jag skissa lite på min mask faktiskt. Har fått lite idéer, så lika bra o skissa ner dem tänker jag :P
Haha jusste en sak till. Tycker det e kul att hela klassen redan vet om att jag e livrädd för tomtar xD WTF lixom!? xD Men seriöst vemfan gillar tomtar!? Ingen kan väl ändå påstå att dem tycker om dem :O Haha Frajdah du förstår mej iafall! ;) x)

Såååå tjingeling o hare najs dårå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0