Sommar


I Lördags började kvällen med att jag Michka o Hilda var hemma hos Michka o gjorde Pizza, superpizza! Helt fantastisk o jävla god :D
Därefter drog vi till Sommar o träffade massa vänner :)
Riktigt trevligt uteställe som var jävligt prisvärt innan 11. 30 spänn för vin, öl eller xider/Sommersby, ja sån där alkoläsk ni vet :P
Väldigt stort var där oxå, underbart då fick alla plats trots att det var så mycket folk där!
om nån inte redan vart där råder jag er att dra dit! :)
En dålig grej dock var att vakterna kanske var liiite känsliga xD På hemsidan stod de bjuder in än för att dansa, hångla, vimla, vurpa, men om man gjorde för mycket av någon av dessa saker kunde man bli utkastad. Nästan alla i vårt gäng höll på att bli det åtminstonde nån gång, haha vi e FÖR party för Sommar, men annars vare najs! x)
Fasst toakön var ett helvete. Jag stod i Toakö i 45 fucking minuter o trodde jag skulle dö...Antons kompis Axel stod bara i 3!!! Fuck honom o fuck killars korta toakö! xD Eller fuck alla långsamma jävla tjejer, haha vad gör vi tjejer egentligen som tar sån jävla lång tid? xD
Stället hade öppet till 4 i vareje fall, najsnajs. efter det drog vi till Donken, såklart! O därefter drog alla hem till sig förutom jag o Danni som drog hem till Michka o käka lite pizza :)
Sov läääänge dan efter x)
Sen på Lördagskvällen träffade jag Olivia, det var kul, läääängesen jag träffade henne asså :O
Men vi hade trevligt o såg på skräckfilm, fan vad rädd jag var. Jag tror jag gått o blitt lite av en mes faktiskt såhär på äldre dar...gud vad gammalt de där lät x)
Sen idag klockan 2 var jag faktiskt på Arbetsintervju hos Uniflex Bemanning, arbetsgivaren tyckte intervjun gick riktigt bra iafall så man får väl hålla tummarna och hoppas på det bästa! ;)
Nä vet ni vad nu tänker jag inte skriva här mer utan gå tillbaks till min bok *nörd*
Men seriöst måste bara säga att John Ajvide Lindqvist måste vara en bland de bästa författarna nånsin! Han skriver så sjukt bra! Så om du gillar skräck och inte har läst nått av han tidigare råder jag er definitivt att göra det!
Såååå back to Lilla stjärna (Boken jag läser av han nu)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Najs inlägg, håller med om allt! XD

2011-07-05 @ 16:01:25
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

I know you do ;)

2011-07-06 @ 15:35:57
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0