Karatefylla & Nyckelviksskolan

Så har man då tagit studenten (& är för tillfället arbetslös, den punkten orkar jag inte ens gå in på)
Hur var studentdagen då? Jo helt jävla fucking awesome (Av det jag minns dårå xD)
Yeah jag har minnesluckor, har aldrig druckit så mycket i hela mitt liv, men men det var studenten så kommer undan med det x) Och nån gång ska man ju uppleva detta oxå. Minnena kommer dock tillbaks lite titt som tätt, och jag gjorde inget heltjävlagaletsomjagkommerångra så det e najs ^^ Måste i varje fall säga att åka flak är bland det roligaste jag gjort punkt. Åkte med Elins klass på ett 70 flak så det var människor överallt, hög musik, massa öl, man blev dyblöt hela resan igenom, sprit och lyckorus. så visst fan var det asnajs! Solen tittade fram lagom till utspring och flakåk oxå, weehoo! :D
Tja kan väl gå in dirket på dagen efter nu då. Var DÖD. Och hade blåmärken över hela kroppen samt minnesluckor, som jag fått ifyllda av andra och mej själv då jag nu börjar minnas. Hahah snacka om karatefylla x'''D Blåmärkena förklaras i varje fall av flaket. Alla ramlade på varandra och öppnade öl genom att slå på varandra *SMARTASSES* Jag gjorde likadant x) Men men dem börjar väl försvinna lite nu, eeerrrm x)
Måste tillägga ännu en sak. E så jävla avis på Hilda som tydligen stötte på Darin på studentkvällen på nått snabbmatställe :O :O :O xD Tänk om självaste Darin skrivit i min mössa :O Aja man kan ju få drömma...

Mumma!

Sen måste jag även berätta att detta lilla fyllo som knappt minns sin student har kommit in på Nyckelviksskolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D x''''''''''D Amajgad!!! *LYCKA*
Så den 16:e Augusti klockan 09:00 börjar min första dag på Metall - Linjen på Nyckelviksskolan ute på Lidingö (Asså konstiga skolor jag går i, Värmdö Gymnasium som inte ligger på Värmdö utan i Gullmarsplan och nu Nyckelvikssskolan som inte ligger i Nyckelviken utan på Lidingö, wtf!?) haha längtar fan dit xD *Nörd*
Men seriöst när jag fick beskedet var jag på gränsen till o gråta och då började Marie, Elins mamma gråta och då kunde jag inte börja gråta utan började skratta istället för hon såg så himla rolig ut x) Lilla Margot då <3 Hihi x)
Men åååhhh trots att ekonomin skiter sej om jag inte får sommarjobb kan jag ändå inte vara annat än glad över detta faktum. Får gräva i mitt sparkonto sen och söka jobb så att det knakar. ska verkligen ligga i för att det ska gå så bra som möjligt. Ett steg närmare verkligheten (Den bra sortens verklighet som jag vill uppnå) :)

Iiiihhh det är så fint där!!! ^^

Hej o hå sommarlå(v) (Yeah awesome rim??)

Kommentarer
Postat av: frida

2011-06-18 @ 12:58:16
Postat av: Anonym

hahah woopa råkade skicka mitt namn där men aja här är adressen

[email protected]



testa kopiera så kanske det funkar bättre^^



2011-06-18 @ 12:59:42
Postat av: Bildrebecka

Tack :D

2011-06-18 @ 16:49:58
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0