Lila Hår

Gaah vill ha lila hår. Har fått en fix idé, det lixom kliar i kroppen. vill verkligen ha det. Tycker det är så sjukt snyggt! Men har aldrig färgat håret förut, och tja haha lite rädd för förändringar så, hehe fasst o andra sidan klipper jag ju o har mej med mitt hår hur som helst hela tiden så vad för skillnad skulle detta vara?
Men aah vill ha :)
Vill dock inte ha knall lila som många nu säkert tror x) Ne vill mer ha mörklila eller vad man ska kalla det. Vill ha typ nått sånt här -->



Gaaah sjukt snyggt! Men ah vi får väl se om jag gört eller inte :P

Jusst nu sitter jag o lyssnar på Rebecca & Fiona. Dem e bra :)
Haha har inte lyssnat nått på dem tidigare. Minns bara att vår bildlärare Anders på Gymnasiet kallade mej och Agnes för Rebecca & Fiona (För att vi tydligen var lika galna sem dem xD)
Men anledningen till att jag sitter o lyssnar nu e för att jag var med Elvira o Laurens på Bengans idag då dem signerade sin nya skiva. Helt spontant sådär. Vi gick en promenad efter skolan o så ser Laurens att de står på nån skylt i fönstret inne på Bengans att dem ska ha signering där. Och Elvira blir helt upp i varv hihi ^^, så tja vi vandrade helt enkelt in där och fick oss signeringar. Eller ah inte jag då, jag fotade! ;P Och haha hade ju somsagt inte lyssnat på dem...Förrens nu!
Gillar: If she was away, haha har den på hjärnan nu, den e fett skön! ;P

Ne nu ska jag glo på New Girl
BYE! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men färga! :D

Färga håret är skitkul, och det är precis som kort hår, man blr beroende av det xD

2011-11-17 @ 10:55:26
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag vet hur känslan känns, så var det för mig med det röda håret XD Nu finns det ingen återvändo Rebekka ^^

Och ja dom är bra! Min pappa känner deras pappor ;) (skryt, skryt i know, men jag tycker det är lite ballt)

Och fan vad sjukt att du kollar på New Girl haha, det gör jag med XD

2011-11-17 @ 11:34:56
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Emelie: Jo men ska kanske göra det :D :D



Agnes: Vet du om det finns sån lila henna? xD Det sliter ju mindre på håret right?

Ja jusste det sa du ju förut, men haha den serien e så bra :D <3

2011-11-20 @ 16:57:53
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0