ROXETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon smäller det, föffan ohellyeah jag e så cepe lycklig att jag skulle kunna dö nu, men får vänta till efter imorgon amjagad detta kommer bli den bästa fuckin dagen i hela mitt fuckin liv. GAH!!!!! x'''D
Börjar typ gråta av lycka, har fan peppat i ett jävla år, i ett år, elller egentligen hela livet haha XD Fan älskar Roxette av hela mitt hjärta, dem e tamejfaaan kärlek för mej. Haha gud kan inte förklara hur mycket dem betyder för mej. Fan asså ska se dem live i Globen. Min tid är nu! :D :D :D Eller imorgon haha, men ahhhh <3 <3 <3
Hihihihihihihih x'''D REN JÄVLA LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag o syrran ska köa hela dan, haha vi tar den första tricken som går på morgonen, muahahaha tänker inte riskera att inte hamna längst fram på den störstabästajälla händelsen i mitt liv! Ska va längst fram, yeeeeaaah!
Ne nu hinner ja inte nörda mej längre, eller jo det hinner jag :D men inte här på blöggen, hehe måste förbereda mej för imorn x)
Måste dra till konsum o handla stuff för imorgon, yeah Roxette-kö-picknick! ;) Man måste ju ha nödproviant med sej. Hmmm lite gottis ska jag nog köpa med, kan va gott o ha o knapra på i detta grå kalla novemberväder. O filtar måste vi ha med oss o ahhh, heh hoho hihi, ne seriöst nu slutar jag skriva men iiiiiiiihhh fan LYYYYYYCKA! E taggad till tusen!!! ;D ;D ;D

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJZZ! ;D

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahahah, lyckligt inlägg! Hoppas allt går bra! ^^

2011-11-02 @ 23:03:01
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Mikki

Det är kaaaaaaaaaaaaltttttt !!!!!

2011-11-03 @ 06:20:32
Postat av: rndm

du suger

2011-11-03 @ 14:36:53
Postat av: Bildrebecka

Ja det var kanske lite kallt, men lätt värt! :D <3

2011-11-04 @ 10:40:48
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0