LOV

Tjennare guys!

Japp nu e det faktiskt så att jag har höstlov :) Faan vad tidigt säger då alla, tja kanske e tidigt men skönt att få vila lite iafall :) Fasst jättemycket vila har det väl inte blivit hittils x) Har jobbat på Amnesty och ska va barnvakt två dar i rad nu, kan bli mer. så mitt lov ser ut att ha en massa jobb inplanerat. Och fixa med flytten till Evas ställe som kommer ske snart. Bajs...
Haha vilket skämt till lov xD Nä men får ta o hitta på lite skojsiga grejer med! Hmmm känner för att måla :D
Och nån där ute som är ledig som vill leka med mej oxå kanske som inte e alldeles för bussy denna vecka? ;) Hehe.
Ne nu ska jag ta o käka frukost, stor fet jävla helgfrukost, yepyep det tycker jag minsann att jag är värld! :)


Och såhär i hösttider får det bli en bild på min utstyrsel från...förrförra Halloween ;)
Yeah ZorroZorroZorro!

Så solong långkalsong sålänge! ;D

Kommentarer
Postat av: Agnes

Så du måste flytta in till Eva? Fan vad trist :/ Men du kommer nog göra det bästa utav situationen, som du alltid gör :)

2011-10-17 @ 21:44:12
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Jo jag måste ju det...Haha yeah let's hope so! x)

Jusst nu e jag lite emo haha xD

2011-10-18 @ 22:01:53
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0