Amnesty

Hoppsan studsan hejsan!

Idag var jag på jobbintervju på Amnesty efter skolan (Frida som tipsade mej om det, tack Frida! ;P)
Och det gick riktigt bra! :) *Glad*
Så jag ska på en introduktionskurs redan nu på Torsdag och i helgen ska jag provjobba :) Yeah yeah yeah, hoppas verkligen att jag får fortsätta! Har letat efter helgjobb...jag vet inte hur länge! Behöver verkligen pengar, och arbetsstämningen på Amnesty verkar riktigt trevlig. Trevligaste arbetsgivaren jag mött hittils med :)
Och Frida jobbar ju där med, så då kan vi ju hänga lite på rasterna :D Azuum!


Ne nu måste jag gå och ta ut min tigerkaka ur ugnen strax!
Jag och Elvira från klassen är nämligen fikaansvariga denna vecka och jag bestämde mej för att baka :)
Tigerkaka e ju både gott och fint! :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Härligt :D Hoppas du får jobbet!



och tack så mycket, nu vill jag också äta tigerkaka :'(

2011-09-21 @ 17:25:11
URL: http://hildasbilder.webb.se
Postat av: Bildrebecka

Ja jag med!!! :)

Haha it waz good! ;)

2011-09-21 @ 20:21:32
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0