Barnvakt :)

Har fått ett litet deltidsjobb på Lidingö :) Som barnvakt. Passar en supersöt ettårig liten tjej. Har hämtat henne från dagis och tagit hand om henne både idag och igår nu. Superkul jobb! Skulle fan kunna göra det gratis, men fan behöver ju pengarna haha, men win win då lixom :P
Men seriöst finns det något mer underbart än ett barn som skrattar? Gud man blir så himla glad och lycklig ända in i själen! Hon skrattar mycket och springer runt och leker. Hihi leka är kul, yep yep barnasinnet sitter kvar helt klart. jag undrar nästan lite vem som har roligast, e det jag eller ungen? x)
I övrigt har jag kommit rätt så långt med min mask på metallen. Men det hart inte skett helt felfritt. Göra och göra om tills det funkar är vad som gäller när man är ny på banan. Men jävlar vad kul det e ändå! :) Hehe längtar till imorgon, vill bara få hålla på med masken! ;)

Har ingen bild på masken i sitt nuvarande tillstånd, processen, skisser eller liknande. Men bild ska det bli ändå! ;) Så det får bli en bild på mej med mask ofcourse. Den masken jag pimpade inför Elins studentskiva med Casanova-tema. Tja den ser väl helt ok ut, men masken jag gör i metall enog liiite ballare ;P Får lägga upp bild på den senare :P


Jamen nu har jag inte tid med er, haha hejdå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0