Jed to the ward! ;D

Tjingeling guyzz!
I Lördags såg jag Mikaela och Frida inga mindre än Jedward! Hell yeah vad energi dem killarna har altså x)
Jag och Frida hade stora planer på att bli vänner med dem...men tuvärr var där så mycket folk att vi inte ens fick signering x) (Det var framme vid signeringsbordet som vi skulle snacka med dem o så skulle dem inse hur coola vi var och vilja bli vänner med oss!) Men men inte att misströsta, vi får helt enkelt se till o bli vänner med dem någon annan gång istället, haha x)
Ajja lite galna bilder på enäggstvillingarna då!
I övrigt har hela helgen vart jävla najs :)
I Fredags var det skördefest efter skolan med klassen och lite andra folk från skolan. Jättemysigt! Vi satt runt en skördegren (Karin i klassens landartuppgift, typ som en midsommarstång fasst en gren som man ska ha på hösten och fira då man skördar frukter och så. Och typ att fira fruktsamhet och kvinnan hehe)
Så vi satt runt den insvepta i filtar och drack äppelvin, åt äpplen och sånt som hör hösten till och bara pratade. Riktigt najs! :)
Sen efter det drog jag vidare till Åsa och Robert och lekte Mexican ;) Dem hade inflyttningsfest med tema Mexico. Det var jävligt kul! Fick även träffa Elins kompis Lukas som går i hennes skola som hon snackat massa om, han var trevlig :) Men haha han kommer typ inte ihåg oss från när vi träffade honom förut då vi var mindre x)
Och ja Lördan var det ju Jedward somsagt. Sen så var jag och frida även så pass hurtiga att vi tränade! Känner av träningsverken nu x) Längesen jag tränade x) Men vi har bestämt oss för att träna en gång i veckan tillsammans iafall!
Sen efter träningen lagade en awesome måltid på svamp som Fridas mamma hade plockat. MUMMA! Och sen pallade vi äpplen haha xD det var skoj, och fyfan vad goda dem var! :D
Därefter bar det av ut på krogen med lite trevligt folk. Lyckad kväll på söderkällarn :) Jag och Emelie utbytte massa roliga söderslang ord och uttryck med varandra. Haha vi e värsta söderkisarna asså x)
Och idag då...Sovit. Lite. För. Länge. Fasst jävligt skönt ändå!
Ne nu skall jag icke skriva mer, det är en dag imorgon också, så godnatten folks ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0