Känns bra :)

Så första dagen avklarad!
Känns bra!
Utbildningen verkar väldigt seriös vilket jag är glad över och har en känsla av att jag kommer lära mej väldigt mycket under det här året. Lärarna verkar bra och klassen shysst!
Btw så är det fler killar i klassen än tjejer, hah längesen jag gick i en klass med många killar alltså x)
Estet-linjer och så brukar ju oftast va flest tjejer, men men kul med omväxling lixom :)
själva Hällefors verkar inte så dumt det heller. Skukt olikt Stockholm på alla sätt och vis. Men ah det e typ en rätt mysig känsla här.
Och ah våra dagar e väldigt långa. Från 08:30-16:30, så man lär ju hållas sysselsatt större delen av tiden, och förhoppningsvis få en väldigt skön stämning och bra sammanhållning i klassen. Så vaffan detta blir nog riktigt bra hoppas och tror jag! :)
Med dessa ord sagda avslutar jag med några bilder...tagna med min mobilkamera här i Hällefors ;)
Jetegullig katt!!!! NAAAAAAAAAAAAW! <3<3
 
Ne nu blire True Blood! :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Gud vad härligt Rebekka! Så glad för din skull! :D Bor du nära skolan?

2012-08-27 @ 21:17:45
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Haha ja jag o min granne Tove bor närmast av alla!
5 min att gå typ, o vi har ännu närmare till centrum (De lilla centrummet som finns här) Så de e fett :)
Jag e fett glad för din skull med!
Nyckelviksskolan - Keramik, fett. Våra år kommer nog bli jävligt bra får vi hoppas ^^

2012-08-28 @ 18:16:10
URL: http://bildrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0