Nytt

Så har man flyttad dårå!
Allting är nytt för mej här, men har inte hunnit tänka så mycket än. Så mycket som ska fixas med.
Kanske bra att man inte hinner tänka för mycket. Och bra att skolan börjar redan på måndag. Att övertänka saker är inte till min fördel.Men haha detta ska bli spännande.
Vem hade trott att självaste Rebecka Vera Evelina Rosenlind skulle lämna Stockholm...Lämna Stockholm för en småstad (Och då menar jag verkligen liten!)
Men tror detta e bra för mej. Att komma ifrån "dårhuset" som jag kallar det, haha -.-
Och att få gå ett år förberedande industridesign. Hoppas lära mej en hel del och kunna bygga upp en portfolio, som kanske och förhoppningsvis kan ta mej vidare till nästa steg!
Och bra att få se vishan oxå, att inte bara se storstan kan kanske vara bra för mej. Haha har ju levt i stockholm i hela mitt liv.och tja älskar Stockholm något oerhört. men bra att vidga sina vyer, att jag får se och uppleva något helt annat. Vad ska jag kalla det? Livserfarenhet!
Sen tror jag oxå det är bra att lära sej klara sej själv, stå på egna ben helt och hållet. sådant stärker än!
För jag vill verkligen vara en sådan människa som i slutändan alltid klarar mej själv. Inte så att jag vill vara ensam, gud nej!! Vill ha någon och folk runt omkring mej. Men vill ändå kunna känna den där...säkerheten. att jag lixom alltid kommer klara mej själv!
Vet att jag inte alltid varit sådan. Minns hur rädd jag var förut för att vara ensam. Så sjukt rädd. Men jag har jobbat på det något oerhört, och nu e jag här. Lite stolt över mej själv faktiskt *Ger mej själv vuxenpoäng!!!*
Men detta skolår ska nog bli bra! :) Och om inte, äsh då får jag använda mina "Look-on-the-bright-side-of-life-skills" och försöka vända det till nånting bra...typ xD
Ne nu ska jag nog läsa lite...eller glo på film, vi får se. Orkar inte fixa mer idag nu. Det får bli imorgon. måste handla oxå! Jaja det fixar jag imorrn somsagt ;)
Tack och hej för mej!!! ^^
För att jag älskar Sveriges Televisions logga ^^
Och för att jag har en klocka i köket som ser ut som den som Agnes gjort till mej :D
Den sitter fiint där i köket ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fint inlägg! Du kommer klara det. Tänkte precis skicka iväg ett sms, men fick svar på min fråga med det här inlägget :) Det kommer bli ett awesome år för dig! Du kommer utvecklas så sjukt mycket! Lycka till i skolan imorgon ;) ^^

2012-08-26 @ 22:24:15
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Tack! :D
Första dan kändes jättebra, ska kanske blogga om de, eller så bloggar jag om nån dag/slutet av veckan ^^

2012-08-27 @ 20:39:05
URL: http://bildrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0