Sjuk

Sitter hemma och är så jävla förkyld. Lär nog få stanna hemma några dar. Så jäkla trist! Men vill verkligen se till att bli ordentigt frisk till jul, vill ju inte sitta sjuk på julafton oc får ju absolut inte smitta ner Kia! Så ska vila mej ordentligt och se till att den här jävla förkylningen försvinner! Vill ju oxå kunna va med på julfesten nu i helgen ju! Som tröst hörde jag iafall från dem i skolan att projektet denna vecka inte var det allra roligaste.. alltid nått. Men ändå, roligare att va i skolan med alla vänner och ett halvdant projekt än och sitta hemma själv och snörvla och tycka synn om sej själv xD
För att få tiden att gå har jag kollat på julkalendern, Så mycket bättre samt spelat lite Machinarium (Otroligt fint point-and-click-spel! skaparna är nämligen egentligen inte spelutvecklare utan grafiska designers!)
Håller även på att ladda ner Ice age 3! Den e så jäkla kul och lär väl få mej på lite bättre humör iafall ^^
 
Ett nytt spel dem har gjort i samma anda heter Botanicula, också otroligt fint och roligt! Har inte spelat det lika mycket, bara testat på det litegrann. Men tänkte börja spela det när jag klarat ut Machinarium ^^
Om ni är intresserade av ett spel eller bara fina illustrationer eller kanske både och tycker jag ni borde testa på dessa spel :) Ni hittar dem hos Steam ;)
 
Japp de var allt för mej, nu ska jag återgå till att vara..sjuk xD

Kommentarer
Postat av: Hilda

Åh jag älskar Machinarium, måste absolut prova deras nya spel också! :)

2012-12-12 @ 18:07:03
URL: http://hildasbilder.se
Postat av: Bildrebecka

Ja visst e de awesome :D
Har klarat ut de nu dock, fortfarande sjuk xP
Så ska börja med Botanicula nu ^^

2012-12-13 @ 15:33:00
URL: http://bildrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0