ÄKTA TATUERING

Nu är det gjort! Eller gjort och gjort...Men nu har jag och Elin iafall bokat tatueringstid. Helt crazy!!! Det kommer att ske i mars. Fatta vi kommer pränta in bläck i vårt skinn och det kommer att sitta där. Åååååhhh jag längtar fan. E nervös tror jag...men längtar!

I övrigt har jag firats då jag nu fyllt 20. Systemet-myndig eller vad denna ålder nu klacificeras som :P
Ska göra ett inlägg om det senare. Inväntar bara bilder från Elin (Fick från Agnes idag)
Men trevligt var det iafall! :)

Sen måste jag tillägga ännu en sak ;P De har börjat visa en serie på söndagar på ettan. En svensk serie. En ascool, grym och jävligt snygg Sci-Fi serie. " Äkta Människor". Den handlar om robotar eller hubbotar som dem kallas som utvecklats för att hjälpa människan i hemmet och vardagen. Hur de utvecklar känslor. Hur debatter kring dem uppstår. Hur dem kämpar för sin sak. Hur människor ställer sig till dem och ja lite så. I korta drag liksom. klart sevärd serie. Ibland blir man fan riktigt jävla stolt över att va Svensk! Detta är bra! Så om ni inte redan följer serien råder jag er att kolla upp den och i varje fall ge den en chans. Tror att ni inte lär bli besvikna.



"Är du redo att förändra ditt liv?"

Kommentarer
Postat av: jackie

ÅÅåååh grattis i efterskott fina vän! :D Verkligen ledsen att jag missade den exakta dagen. Vad ska du tatuera? :)) Verkar asballt! Häftigt att ni vågar! Saknar dig redan. PUSS

2012-02-10 @ 00:38:11
URL: http://snackie.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Hah jag är så dålig på att förklara. ska visa bild sen! Men vi har typ en symbol vi vill tatuera in. eller du vet fornordisk skrift eller futhark som det heter. Då går bokstaven E (som i elin) och R (som i rebecka) att kombinera så att det blir en salgs ny bokstav (symbol) Elin ska tatura den i lite grov stil så att det ser ut typ som en runa och jag ska tatuera in en drömfångare med tr fjädrar och själva symbolen ska va i drömfångarn. alltså att snörena inuti bildar symbolen. Bådas ska vara i svartvitt. men jag ska ha några pärlor med som ska va i astarka färger. Hennes ska sitta nedanför nacken precis där ryggen börjar i mitten och min på min högra skuldra. haha jag hoppas du förstod beskrivningen någerlunda x) men jag tror de blir najs! :D

Men tack så mycket!! Och saknar dej oxxå!!! <3<3

2012-02-11 @ 14:33:50
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Mikki

KÄRLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2012-02-11 @ 16:26:09
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Visst!! :D <3 Men varför har du min URL adress? xD

Vi må va syskon men vi är ju fan inte samma person xD...eller?? :O

2012-02-12 @ 00:19:31
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0