What do you say we leave for Calefornia if we drive all night we can make it by the morning...

USA here we come!!! :D

I sommar ska vi till USA till mina kusiner i San Diego i Calefornien!!! Iiiiiiiih längtar som fäääään!!!
Och hopppas hoppas hoppas att Elin kan följa med oxå. Vi väntar på svar från min moster Carin nu bara. Men 99,9 % säker att hon oxå kan komma med för snackade med Carin om det när hon var här förra sommarn och då sa hon att det var helt ok m jag tog med Elin då vi kom och hälsade på dem nästa gång. Så om inget skiter sej nu så ska vi ALLA boka biljetter inom snar framtid och dra dit i juni för att stanna i 3-4 veckor. Woohoo!

Fasst det tar ändå emot lite att längta till i sommar...för då är hela året på Nyckelviken slut...usch nu fick jag lite ångest... Men det är bra att man har något roligt framför sej då detta underbara år väl komer ta slut. Annars hade det ju bara varit hemskt när sommarn väl kommer...och det vill man ju inte :/

Kära skola<3 Kära Metallsal <3 Kära vänner <3

Haha nej nu ska jag inte tänka för mycket framåt. Leva i nuet ska jag göra! Inte deppa x)
Och nuet är arbetsprover sååå baaaj xD

bilder snodda från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0