Jetlag

Kan inte sova. Lika bra att dygna tänker jag.
Hah, jetlag alltså...inte kul -.-
Sov bort typ 2 dar o ja nu e jag vaken på kvällen istället. Mycket bra jag är på att anpassa mej till Svensk tid känner jag.. Nä ända sättet att ställa allt till rätta är att dygna!
Måste ju hinna med en del saker denna vecka fan!
Som  att packa upp, rensa min garderob samt fixa klart med arbetsprover!
Oj oj oj livet e hårt... saknar Megan jusst nu, om hon vart här skulle vi klagat om att livet är så hårt och sen avsluta med att vi vill ha varsin Cinnabon :D
För de e klart man förtjänar en Cinnabon när livet e hårt (yaye i-landsprobelem ftw! ^^)
Mmmm vattnas i munnen bara jag tänker på dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0