Projekt på gång!

Andra dagen i Calefornien nu. Det e awesome!
Vi har hittils badat i pool solat galet o handlat lite. Bla GPS (JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, nu kan vi åka runt  här utan att behöva köra vilse hela tiden... Eva har ju faan värre lokalsinne än mej -.-)

Men aah haha det jag skulle berätta om var egentligen har stora kottar dem har här x) Dem e fucking gigantiska!
Så ja första dagen här vaknade jag upp o hittade dem där kottarna, och ja då kom Estet-Rebekka fram, muahahaha!
Borde fan tagit med mej färg o grejer, jag känner ju mej själv, klart jag skulle vilja esteta mej här lixom x)


Haha jag och Natalie satt och rensade kottar xD

Så det jag vill göra är smycken utav dessa, typ halsband, armband, örhängen!! Ska måla, borra små hål, fixa kedja, fixa och trixa. Känns bra att ha ett litet projekt på gång! ^^ Något att pyssla med mellan varven ;)

Men aah mer uppdateringar med bilder kommer sen! Nu ska vi dra o bada i havet med vågor, boogieboard o solglajjor ;D

So solong sukkers!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du glömmer väl inte att kolla mejlen snoppi ;)

2012-06-18 @ 17:52:44
Postat av: Bildrebecka

Haha har inte gjort det, men ska!! Och du adda mej på skype, o skaffa skype xD

Jag heter: rebekkamedkk :)

2012-06-18 @ 22:47:04
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Agnes

Fuck vad awesome det verkar vara!!! :D

2012-06-25 @ 20:43:04
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

Yeeeaaahh de e aweseome här! C: hoppas ni andra har det tipptopp i Sverige! ;) hörde dock att det är den regnigaste sommaren på typ 101 år, haha stämmer det?? xD

2012-06-29 @ 03:54:36
URL: http://bildrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0