Crêpes med stuvad kantarellfyllning och lite annat kul :)


Mobilder, mobilbilder... Inte jättebra men det får funka!

Lyxade iafall till det lite i Lördags då jag lagade Crêpes med stuvad kantarellfyllning :)
Käkade pankakor i torsdags o hade lite kvar, och så har jag massa torkade kantareller jag fått utav farsan så ja detta blev resultatet! Sjuuuukt jävla stört gott om jag får säga det själv!! ;)
 
Tänkte fan se till att bli riktigt bra på matlagning under detta året! Hade tänkt ta varan i akt nu lixom :)
I övrigt kan jag ju annars berätta att jag verkligen trivs här :)
Utbildningen verkar som sagt toppen och vi har kommit igång med att teckna nu :)
Och jag diggar verkligen folket i klassen ^^
Vi hade klassfest i Fredags vilket var asnajs! Det blev en riktigt icebreaker och en jävla massa Gangnam style, hahah xD
Sen igår hade vi myspys på Hammartvägen utomhus med filtar, fotöljer, te, sällskapsspel, chips, godis, jazz och lite folk från klassen. astrevligt verkligen ^^
Efter det blev det film, najs najs!!
Men men vi vet ju allasammans sen tidigare att esteter för det mesta e väldigt trevliga och sociala :)
(Har inte ens behövt lyssna på min Forever-alone-list på Spotify, wooohooo !! xD)
 
Och ja ja! En annan askul grej Laurens berättade för mej idag är att Calle som jobbar för Lidingö konsthall/stadshus ville köpa våra bebis-huvuden :) :) :) FETT!!!
(Dem vi ställde ut tillsammans med våra arton silverbebisar på Vårutsällningen/Lidingö Konsthall samt i matsalen på Nyckelviksskolan) Om ni ändå inte minns så langar jag en bild här för att fräsha upp ert minne ;)
 Oyeeeah!!! ;D
Nu Californication :D :D :D <3 <3 <3 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Lilla hemmafrun ^^

2012-09-03 @ 22:44:33
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Bildrebecka

oyeah!! ;) haha x)

2012-09-04 @ 07:46:19
URL: http://bildrebecka.blogg.se
Postat av: michka

det där ser så mycket bättre ut än din spenatsoppa!! haha jag kommer aldrig släppa den asså åh så sjukt fasansfullt intressant har jag nog aldrig tyckt att matlagning har vart, haha fett skoj åh vad jag önskar att jag hade filmat det!! om du vart tv-kok och lagat den, tänk vilka tittarsiffror, åh vänta du skulle ha kunnat vara skolmat-tv-kock, programmet skulle typ kunna heta, mattanten bekka från oukikoki town hahah nä nu gick jag för långt känner jag!!
men vad kul att du tänker bli bättre på att laga mat jag kan maila lite underbara/lätta recept!
åh massa tack för senast bekka var fett underbart att träffa dig!! jag får ta och dra upp å hälsa på dig snart eller vad sägs om att få en liten påhälsning nästa helg??! då kan jag ta med mig massa garn också!! <3<3<3

2012-09-12 @ 22:40:45
URL: http://michka.blogg.se
Postat av: Bildrebecka

Du får mer än gärna komma hit ^^
Och accepterar garnet :D
hehe. ja jag ska fan bli mästerkock haha xD
dem i klassen höll på att storkna när jag berättade om "spenatsoppan" xD

2012-09-13 @ 18:21:14
URL: http://bildrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0