Rebekka är stressad men lycklig ^^

Sitter i skolan nu och jobbar, e FETT trött och har redovisning imorrn. 
De e kul, men var mer hype igår, idag har vart en jävligt trött dag. Och fan man får kämpa på!
Men fan det går ändå rätt bra, haha iafall när man känner sej sådär lycklig inombords <3 hehe... ^^
 
Hmm kanske ett smakprov av vad jag gör, ska designa ett skal/kåpa till en tv, eller ah man ska redovisa tre olika förslag!
Men ja lite skisser kan jag ju bjussa på ;)
Hmm och vad sägs om ett färdigt resultat?
Detta är en flatscreen satt ni vet! ;)
 
Nu tillbaks till arbetet!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Vilken bra grej! Den skulle jag köpa, de är ju så fula de där platta tvapparaterna

2012-09-28 @ 08:48:41
URL: http://hildasbilder.se
Postat av: Bildrebecka

haha ja jättetrista x(
men ah tackar vet jag the good ol´days! ;)
men ah hade även lite andra förslag :P

2012-09-28 @ 18:37:25
URL: http://bildrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0