Flyttat

Så har flyttat tillbaka till Stockholm nu för att bo här i sommar. Sen blir det Umeå!!! :)
Känns konstigt på ett sätt, att inte längre ha sin egen lägenhet och att man troligtvis aldrig kommer återse Hällefors igen...någonsin. Man bodde ju ändå där ett helt läsår. Kommer sakna klassen också, och alla roliga galna stunder vi hade ^^
Men man kommer ju återse många igen tror jag :) Några kommer jag till och med gå tillsamman med i Umeå så det blir bra ^^
Kommer sakna Sebastian också :( <3 Det här kommer vara det mesta vi någonsin varit ifrån varandra. Men vi ska såklart hälsa på varandra så ofta vi kan! <3 Och bra att få sakna lite ibland också...
I Umeå pluggar vi i varje fall ihop ^^
Sen känns det såklart även väldigt bra att vara tillbaka i Stockholm. Jag kommer att få träffa mina vänner jag inte sett på länge och verkligen ha tid att umgås ^^ Jag kommer kunna träna ordentligt här. Jag har fått ett sommarjobb här. Sen kommer min släkt från USA hit i sommar också!! :))
Måste även tillägga att Stockholm är otroligt vackert på sommaren, särskilt skärgården ^^ Runmarö är underbart <3
Dit måste jag ta Sebastian <33
 
Tro mig. Lastbilen bev ännu mer fullpackad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0