Skaffat lägenhet

Äntligen!
Allt bra att jag la upp en anons på blocket. Nu har jag i varje fall fått en lägenhet tack vare det! Den ligger ca 10  min en kvart från skolan i gångavstånd, jätte nöjd med detta faktum!! ^^ Hyran är även helt okej! Billagare än mycket annat jag sett i Umeå, 3020/ mån inklusive el. Sen är detta ett förstahandskontrakt vilket är super! Litar inte helt på andrahandskontrakt och problem som kan uppstå där :/
Så nu kan jag ha lägenheten så länge jag vill. Kan ju hända att jag hittar nått ännu bättre senare eller att jag och Sebastian väljer att flytta ihop, men känns skönt att veta att jag har något den dagen skolan startar! :)
Enda grejen med lägenheten som kanske inte är helt perfekt är att det är gemensat kök med två andra (varav en å andra sidan nästan aldrig är där då han mestadels bor i Luleå) ,men tänkte wtf, allt annat var ju så bra och jag är ju inte precis osocial (Eller asocial som Philip skulle utryckt det xD)! Och det blir ju inte precis lättare att hitta lägenhet för dagarna som går, med så stor bostadsbrist som råder där -.- . Sen kommer jag spendera det mesta av min tid i skolan vilket fall, och om jag tänker efter, hur mycket använde jag mitt kök i Hällefors egentligen?? Vi lagade ju alltid mat hos Sebastian xD <3
Har i varje fall eget badrum med duch och toalett vilket ju är det viktigaste! ;) Sånt pallar jag i varje fall inte dela på xD Samt ett eget stort rum på 20 kvm. Eller ja i alla fall så pass stort att mina möbler får plats ^^
Så flyttar in mina grejer den 8-9 i nästa månad samtidigt som Sebastian flyttar in i sin lägenhet med sina grejer. Det blir smidigt och bra, så slipper man hålla på att hyra flera släp :) och jag får träffa min baby <33 (Vilket jag i och för sej gjort då i alla fall... men men)
Så jag är väldigt nöjd ^^ Lägenheten ser även fräsh ut tycker jag.
 
Kan ju visa bilderna som jag fått skickade till mig :)
 
 
Så imorgon ska jag fira med glass, för Sebastian sa att det måste man göra x)  Och det är ju även Midsommar imorgon så varför inte ^^
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0